O blog do Equipo de Dinamización da Lingua Galega do IES nº 1 d' O Carballiño
9 de maio de 2010
Un blogue sobre Novoneyra
O grupo de biblioteca do IES Castro da Uz leva uns meses traballando cos alumnos e alumnas de 1ºBAC sobre a figura e a poesía de Novoneyra e realizaron este blogue:
Ningún comentario:
Publicar un comentario