9 de maio de 2010

Un blogue sobre Novoneyra

O grupo de biblioteca do IES Castro da Uz leva uns meses traballando cos alumnos e alumnas de 1ºBAC sobre a figura e a poesía de Novoneyra e realizaron este blogue:

http://novoneyra.blogspot.com/




Parabéns a tod@s!

Ningún comentario:

Publicar un comentario